kawan kawan sekalian....(semua!takda yang terkecuali)
first of all,aku nak say sorry kat korang if apa yang aku nak cakap ni bole saketkan aty korangg.
wehh,aku taknak masuk campur dalam pergaduhan korang yang melibatkan "double e"(kau taw kan sape).
aku bukan hipokrit and aku taknak jadi hipokrit.
aku sayanggg gilaa kat korangg.
terutama skali kawan baek aku;eiyz,mira,mimi,eisya,sara
kawan yang pernah jadi kawan baek aku dulu;tehaa,aween
kawan yang aku pernah sayangg;eyka,eyda
okay look.
(eyka&eyda)
honestly,aku tak suka eyka eyda sebab prangai dorang.
dorang suka "show off" macam laa dorang lawaa sangat!
and dorang nak suh sume ikut cakap dye and paling kesian...eisya jadi mangsa buli dorang.
aku nak sangat dorang ni change and jadi baek..
aku sayangg kau lagi as kawan aku.
tapi tolongg a.CHANGE!!!
(eiyz,mira,mimi,eisya,sara)
dorang ni sume bestiee aku.
terbaekkk ah wey dorang ni.
aku taknak gado langsung ngan dorang and tanx god!
sampai skang kitorang kawan and so far, tak pena gado agy.
xcept for aku and cousin aku a(eisya) uh.
ahahaha....
(tehaa,aween)
dorang ni dulu bestie aku gak.
but tyme uh form2.
memang kitorang rapat gilaa.
tapi since dorang da tuka class,
aku gang up ngan eiyz plakk..
but now,kitorang kembali rapat..
tapi skali ngan eiyz sume laa.
sume da kawan baek and tinggal la eyka and eyda.
aku tataw apa punca dorang gado..
kecik aty sebab tak rest sama?
sakit aty sbb tak ajak chat sama?
duhh,come on laa.kalau da sedar ada yang tak suka ngan kita,
buat smthing aa.
minx maaf ke en.
ni takk.
lagi mengutuk ada laa.
hmmm..
eyka and eyda...
tolong a wey,
kalau kau nak dorang sume maafkan kau,
kau g je minx maaf ngan teha and aween uh.
setttttleeeee bro!
sume jadi normal balekk.
paling penting,kau kena change laa diri kau uh..
Monday, February 1, 2010
potong
tukar line internet!
im using p1 w1max =))
satu plak but bley guna 3 laptop skali.
bestt gilaa.
takya nak share ngan dorang usb maxis agy =))
im using p1 w1max =))
satu plak but bley guna 3 laptop skali.
bestt gilaa.
takya nak share ngan dorang usb maxis agy =))
Friday, January 29, 2010
badak sumbu -.-
so fucking boring =__=

hello,im a student of smk convent.
im 7teen.
i was born on 8 of november at klinik sheila.
i love my family.
they meant my world.
i love my bestie.
eiyz,syud,mimi,saraa,eisya.
they shine my world.
i love my buffy.
so damn fucking much!
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaa
2010:SPM =)
laksa =)
balik dari skola tadi,ingat na ajak papa pergi kedai nasi ayam.na mam uh!
then papa said 'mama masak special arini'
so i am just 'okay'.
then da sampai rumah tengok2 mama masak laksa!!!
besttttt gilaaaaaaa. =DD
mama tak suka laksa and dye tak suka bau laksa yang macam belacan uh.
but she really good in cooking even dye tak tahu apa rasanyaa.
thanks mom.(",)
then papa said 'mama masak special arini'
so i am just 'okay'.
then da sampai rumah tengok2 mama masak laksa!!!
besttttt gilaaaaaaa. =DD
mama tak suka laksa and dye tak suka bau laksa yang macam belacan uh.
but she really good in cooking even dye tak tahu apa rasanyaa.
thanks mom.(",)
Sunday, January 24, 2010
hari ini...
duduk di rumah saja =)
papa got work to do.
so,aku siapkan kerja for sejarah esok.
need more kertas mahjung sebab da wat salah.
call papa and ask him to go and buy.hee
*********************************************
bangun tido tadi..biasanya ada msg masuk.
arini tade =)
bila amek kesah,jadi gadoh.
ntalaa.kadang2 macam aku je yang syok sendiri tgu msg dye mcm org gila.
alsan dye taknak kacau aku tido.
logik ke weh?
-,-"
im not in my mood today.
tah laa.
byee
papa got work to do.
so,aku siapkan kerja for sejarah esok.
need more kertas mahjung sebab da wat salah.
call papa and ask him to go and buy.hee
*********************************************
bangun tido tadi..biasanya ada msg masuk.
arini tade =)
bila amek kesah,jadi gadoh.
ntalaa.kadang2 macam aku je yang syok sendiri tgu msg dye mcm org gila.
alsan dye taknak kacau aku tido.
logik ke weh?
-,-"
im not in my mood today.
tah laa.
byee
Monday, January 18, 2010
tergoda (",)
dalam class tadi mimi sebut pasal lagu unintended.so aku try download tadi.
sumpah bestt gila kot lagu uh!
aih......
sepuluh kali dengar.hee
tergoda gilaaa kot!
okay,tadi skola biasa biasa aje.
stay kejap sampai kul3 sebab ada klass xtra add math.
best jugak la.
ngantuk!tapi tak boringg ;p
sebelum masuk klass g mam dulu kat kantin ngan abang yusz.haha
rindu youuu sayang!!
dalam klass tadi jatuh =(
marathon duyung punya pasal a niy.haha
mimi uh kalau bole apa benda yang aku wat,dye suh ulang sejuta kali.
penat la ngokkk! haha mimi,mimi....
kau ni gilaaa a.
tapi tanx a sebab kau je layan perangai gila aku niy.
dowang sume blajaa jea.haha
-the end-
sumpah bestt gila kot lagu uh!
aih......
sepuluh kali dengar.hee
tergoda gilaaa kot!
okay,tadi skola biasa biasa aje.
stay kejap sampai kul3 sebab ada klass xtra add math.
best jugak la.
ngantuk!tapi tak boringg ;p
sebelum masuk klass g mam dulu kat kantin ngan abang yusz.haha
rindu youuu sayang!!
dalam klass tadi jatuh =(
marathon duyung punya pasal a niy.haha
mimi uh kalau bole apa benda yang aku wat,dye suh ulang sejuta kali.
penat la ngokkk! haha mimi,mimi....
kau ni gilaaa a.
tapi tanx a sebab kau je layan perangai gila aku niy.
dowang sume blajaa jea.haha
-the end-
Subscribe to:
Posts (Atom)
