Monday, July 11, 2011

Pengakhiran yang menggembirakan.


Cerita ni mengisahkan tentang aku dan dia.Seorang lelaki yang aku rasakan sangat bermakna dalam hidup.Walaupun pada dulunya aku rasa dia hanyalah seorang lelaki biasa.Permulaan bermula ketika papa mula rasakan bahawa dia betul-betul sayang dan ikhlas dalam menyayangi aku.Detik itu,aku mula belajar menghargainya sehinggakan aku menolak segala macam orang yang cuba mendekatiku.Aku belajar menyayanginya sepenuh hati.Terima kasih yang xterhingga kepada mama dan papa kerana sentiasa menasihati aku agar sentiasa bersamanya.Ya Allah,jika benar dia jodohku,janganlah engkau menariknya dan membiarkan dia jauh dariku.Jauhkanlah kami dari segala kesulitan dan sucikanlah cinta kami serta redhailah perhubungan ini.Amin :')

IloveyouAsyraaf<3

Tuesday, May 31, 2011

sekarang.

sekarang aku ada someone yang aku betul-betul sayang.
Asyraaf,thanks sebab kau memang dengan aku dari dulu lagi.
Kawan-kawan,thanks jugak sebab happykan hidup-hidup aku yang akan datang.

And untuk kau,
Aku xperlu pun kau lah perempuan :)
sampai mana je dengan korang tu kan.
happylah k? :)
byeeee.

Monday, May 16, 2011

ICT CLASS.

boringg ! bersama ALIF :)

Saturday, May 14, 2011

kat sini,




best sangat sangat ! aku dapat kawan yang bestt, dapat life yang teratur.
ni masa depan aku. aku try hard nak berjaya.
memang susah.aku tawu tu :(
nak xnak aku kena teruskan kan? kalau x sampai bila nak berjaya!
aku ada kawan2 yang buat aku happy selalu.
housemate aku,classmate aku.
thanks for everything !! :)

masterskill.

aku rindu kau orang :'(
hanaa and bella .
rindu sangat sangat! sumpah weh.
korang kawan terbaik aku

Tuesday, April 19, 2011

i know someone who cherish my day .


pergi MID. jumpa kawan-kawan.
yeahh,i miss em like crazy. At last jumpa Mazni after dah lama xjumpa!
Ikan,Eyda,Puiteng,Is,Afiq and Aizat.
besttt sangattt :)
jumpa mula-mula main bowling haha Aizat menang! ceytt padahal dye paling xterror hehe.
Tapi heran Is yang mula-mula paling terror boleh kalah kat tangan aku :P
hebattt en Erna ehemm :)
Tapi Entry ni sebenranya bukan nak cerita pasal ni, its actually nak cerita pasal seseorang.
I mean dye lebih dari kawan baik.
Dye susah nak jangka. Perangai dye yang kadang-kadang aku sendiri tak boleh nak faham.
Dye buat something without bagi any hint to others.
Macam tadi, dye bagi aku barang. Aku malu nak tanya apa ada dalam tu so aku biar je.
Kat bowling baru aku beranikan diri bukak hehe and guess what!
Aku dapat baju :) Its a nice T-shirt sebab colour dye cantik! I likee it thanksssss :)
lepastu dalam bag tu sebenarnya ada benda lain. Ada suratt..
ermm, dye bagi aku surat. Aku pun bukak and baca.
Its really touch my feeling! sangat sangat sangat hmm macam dalam kandungan surat tu jugak, ada perkataan *sangatsangatsangat* kan? :)
Weh, aku nak kau taw yang aku hargai sangatsangat kau buat aku macamni.
Aku taw aku xboleh dengan kau and kau pun tawu kan?
Tapi aku bersyukur sangat sebab kau terima aku dalam apa keadaan and apa hubungan pun.
Thnakss, aku janji apa yang kau nak aku janji uh and thanks sebab anggap aku ni 'the chosen one'

Wednesday, April 13, 2011

ha ha ha

like I give a damn about it , huh? :)