banyak nak crita since aku baru sampai uma.
baru balik dari kampung =)
telampau banyak crita sampai tataw mana na start.haha
bila tataw mana na start,memang akhirnyaa tak tulis laa kan?haha =DD
dah aa.
byee lovee,
Thursday, February 18, 2010
Thursday, February 11, 2010
together we strong,
for those yang da baca my older post about the conflict between me and my friends, this is the end of it =)
tadi kat skola,we all pergi counseling ngan pn.goury..
then da luahkan sume..nanges nanges da sume..
then lastly kitorang maafkan each other.
we miss our last year relationship!
sangat rapat tak macam skang. we trying to cover it back since we r not too close starting last two weeks.
macam macam perasaan ada tat time..dendam,marah,saket aty...and all!
now sume da luahkan and zero-zero.
we love each other!
seriously! we love our relation..macamana sekalipun,kalau bole kitorang nak sangat happy macam dulu and lupakan apa pena jadi.
eyda&eyka...
kitorang maafkan kau taw!
aku sayang kau and dorang pon sayang kau..
kalau betul kau bole change diri kau,its good!
bukan untuk kitorang je...its good for you too.
taun ni je kita last berkawan..
i mean,afta 2010...
kalau lepas ni kita ada gado,time tu tak da sape nak kesah lagi..
kita pon da bawak haluan masing masing..
taun ni taun last kita sama sama. and aku nak sangat happy ngan korang macam 2009.
aku sayang korang!!sangat sangat!!
bestiee again okay? ='))
ernaa,eiyz,mimie,syud,eisya,eyda,eyka,saraa =)
tadi kat skola,we all pergi counseling ngan pn.goury..
then da luahkan sume..nanges nanges da sume..
then lastly kitorang maafkan each other.
we miss our last year relationship!
sangat rapat tak macam skang. we trying to cover it back since we r not too close starting last two weeks.
macam macam perasaan ada tat time..dendam,marah,saket aty...and all!
now sume da luahkan and zero-zero.
we love each other!
seriously! we love our relation..macamana sekalipun,kalau bole kitorang nak sangat happy macam dulu and lupakan apa pena jadi.
eyda&eyka...
kitorang maafkan kau taw!
aku sayang kau and dorang pon sayang kau..
kalau betul kau bole change diri kau,its good!
bukan untuk kitorang je...its good for you too.
taun ni je kita last berkawan..
i mean,afta 2010...
kalau lepas ni kita ada gado,time tu tak da sape nak kesah lagi..
kita pon da bawak haluan masing masing..
taun ni taun last kita sama sama. and aku nak sangat happy ngan korang macam 2009.
aku sayang korang!!sangat sangat!!
bestiee again okay? ='))
ernaa,eiyz,mimie,syud,eisya,eyda,eyka,saraa =)
Tuesday, February 9, 2010
fever (err)
hari ni tak pegy skolaa.
demam kata ernaa.haha
pagi td bangun macam pening gilaa and tak larat nak bukak mata.
so i told mama yang im not going to sch today and she was okay.yahooooooooo =DD
since mama let me rest at homee, aku pon tido je laa sampai tengahari.
den papa woke me up cakap yang dye ada beli hadiah untuk aku.
dye belikan kasut.
haha =D .
iloveyou papa!
esok stayback!
maybe g aeon =)
byee
demam kata ernaa.haha
pagi td bangun macam pening gilaa and tak larat nak bukak mata.
so i told mama yang im not going to sch today and she was okay.yahooooooooo =DD
since mama let me rest at homee, aku pon tido je laa sampai tengahari.
den papa woke me up cakap yang dye ada beli hadiah untuk aku.
dye belikan kasut.
haha =D .
iloveyou papa!
esok stayback!
maybe g aeon =)
byee
Sunday, February 7, 2010
malam ni..
rasa sedih sangattt.
kenapa kitorang mesti macam ni ea?
i mean.. aku da tak happy ngan dye.
but aku still sayangg dye!
just banyak gado ='(
dye macam da berubah.
hmm...
tolong lahh...
i need my old yusz!!! ='(
kenapa kitorang mesti macam ni ea?
i mean.. aku da tak happy ngan dye.
but aku still sayangg dye!
just banyak gado ='(
dye macam da berubah.
hmm...
tolong lahh...
i need my old yusz!!! ='(
homee,
Friday, February 5, 2010
lovee,
bosan gilaa laa =(
tataw na watpe. na study cam malass jea.haih...
tadi kat skola.
a lot of stupid things happened.
benda kecik jadi besar,hmm...
semua nak gado sangatt .
duhh! syud gado ngan eiyz tapi semua terlibat.
skang ni pon aku macam tak baik da ngan eiyz!
bodohh -.-"
aih..tak kesah la!!
pape jea k eiyz?
kau na gado ngan aku go on aa.
aku tak kesaa.
tataw na watpe. na study cam malass jea.haih...
tadi kat skola.
a lot of stupid things happened.
benda kecik jadi besar,hmm...
semua nak gado sangatt .
duhh! syud gado ngan eiyz tapi semua terlibat.
skang ni pon aku macam tak baik da ngan eiyz!
bodohh -.-"
aih..tak kesah la!!
pape jea k eiyz?
kau na gado ngan aku go on aa.
aku tak kesaa.
markona
hey.can i know who r you and where do you come from?
seriously i dont even know you!
even once! ive never be a friend with sumone named like you.
its sounds weird when you said you know me and you send your regards to me last week -.-"
mr.markona..
you dont have to take a shit with my life.
it's non of your bloody business!
stay away from me and dont disturb me.
i dont know you and i dont want to know.
oh man,im really happy with my couple.
tQ =)
seriously i dont even know you!
even once! ive never be a friend with sumone named like you.
its sounds weird when you said you know me and you send your regards to me last week -.-"
mr.markona..
you dont have to take a shit with my life.
it's non of your bloody business!
stay away from me and dont disturb me.
i dont know you and i dont want to know.
oh man,im really happy with my couple.
tQ =)
Subscribe to:
Posts (Atom)

