Sunday, October 11, 2009
penat oh penat sangatt !
baru balek :) .now pukul 1.55 malam .pagi kuar uma kul 12.00 balek kul tengah malam.berjalan non stop.PENAT ngekk.sempat g karaoke kat aeon.haha nak MANTAP kan VOCAL konon.enjoy sangat kot.exam dah la nak dekat.haih tak sedar lagi ke ernaaaaaaa =.=" .ilovemyfriendssofuckingmuch,THEY ROCK MY WORLD hahah<33 .iloveuiloveuiloveu!
-forever syudeiyzsaramimieisyaeikaeida-
-forever syudeiyzsaramimieisyaeikaeida-
Friday, October 9, 2009
getting tired.
baru balik skola.penat! papa amek lambat laa harini .hmm.btw rahsia dah diketahui!haha .bodo mimi!!!panas gilaa siot skang ni!bley plak tade electric.WTF mannn! orang penat2 balik skola then panas2.adoyyy.tade mood na mandi! esok pegi open house ruma eisya,sara,mimie.bawak dowang g uma atuk a! hahaha.
-meet me halfway-
-meet me halfway-
Thursday, October 8, 2009
today..
rasa bersalah pon ada.
rasa nak menangis pon ada.
yea im dumb sebab tak fikir pasal orang lain.
say im selfish!its okay.i knew it.
esok ada motor safety.HAHA apaa tu?! aku pon tataw,just ikut program sekolah. sebab malas nak duduk rumah. mama always ask me to study. yea tawulaa final exam nak dekat =.=
banyak sangat pressure! banyak hati yang aku nak kena jaga. memang banyak dah aku sakitkan hati orang.tapi aku tak mintak kott ni jadi.hmm. i know im stupid. aku tawu tu :) .orang tengok aku luar happy.tapi dalam?? bia aku je tawu. tapi aku and family takde problem okay! antara aku ngan family sumanye going fine. orang ta pena faham aku. cuba la try faham aku! hadeyhhh :'( .
rasa nak menangis pon ada.
yea im dumb sebab tak fikir pasal orang lain.
say im selfish!its okay.i knew it.
esok ada motor safety.HAHA apaa tu?! aku pon tataw,just ikut program sekolah. sebab malas nak duduk rumah. mama always ask me to study. yea tawulaa final exam nak dekat =.=
banyak sangat pressure! banyak hati yang aku nak kena jaga. memang banyak dah aku sakitkan hati orang.tapi aku tak mintak kott ni jadi.hmm. i know im stupid. aku tawu tu :) .orang tengok aku luar happy.tapi dalam?? bia aku je tawu. tapi aku and family takde problem okay! antara aku ngan family sumanye going fine. orang ta pena faham aku. cuba la try faham aku! hadeyhhh :'( .
Monday, October 5, 2009
im kinda busy =.=
to all yang berkenaan:im very sorry.lately i busy sikit.macam2 hal ada.jadual padat.maklumlah artis.HAHA. POYO! ada open house,bufday party,final exam,mcm2 lagila,sorryy sgt! i miss you but kadang2 i takda masa nak text.sorrry okay.i didnt mean for it.it will be better soon i guess. tanx ! =.='
Friday, October 2, 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)
