Sunday, December 22, 2013
BANGANG
Kau ni memang jenis bangang. Hati dan perasaan kau mmg tak guna ! Baik kau mati je lagi baik! Aku bg msg mcmtu pun kau buat bodoh je. Sikit pun tak reply. Kau mmg bangang and aku memang MENYESAL!
Friday, December 20, 2013
Nanti.
Nanti kalau kau dah sedar yang aku ni yang paling sayang kau,mungkin kau menyesal tinggalkan aku, buat aku sengsara. Sebab aku ikhlas,sayang kau. Walau ramai, walau satu dunia kutuk kau, Asyraaf.
i am too sad.
Harini aku asik fikir pasal dia. dari siang sampai malam. aku taktau kenapa rasa sedih semacam. memang lain macam sedih dia. aku dengar lagu,makin teringat dia. baru aku perasan, harini 20.dec.2013.
Selamat ulang tahun sayang. Harap abg bahagia dengan Nana.
I miss you much,Asyraaf.
Selamat ulang tahun sayang. Harap abg bahagia dengan Nana.
I miss you much,Asyraaf.
I feel like...
hmm..
Aku xtau nak luahkan dekat siapa lagi. aku rindukan dia. lelaki yang aku sayang tengah mati! walaupun dah 5ulan berlalu, hati aku tetap kuat untuk dia.
Kenapa senang sangat dia lupa aku :( yaAllah..kembalikan dia!
Muhd Asyraaf bin Draman.
Aku xtau nak luahkan dekat siapa lagi. aku rindukan dia. lelaki yang aku sayang tengah mati! walaupun dah 5ulan berlalu, hati aku tetap kuat untuk dia.
Kenapa senang sangat dia lupa aku :( yaAllah..kembalikan dia!
Muhd Asyraaf bin Draman.
Tuesday, December 17, 2013
Sedih..
Aku taktahu la aku buat keputusan betul atau salah, hmm..
Memang aku rasa dah tiba msa untuk aku move on seratus percent dan lupakan Asyraaf. Tapi,nama tu seolah-olah cukup kuat kat dalam hati aku. Betul orang cakap, cinta pertama memang susah utuk dilupakan. Dulu aku ingat cinta pertama tu boyfriend pertama kita yang masa kecil-kecil couple tu. Tapi salah, cinta
pertama tu maksud dye lelaki pertama yang kita betul-betul sayang. Memang susah...
Aku rindu dia..aku pelik macam mana senang dia lupakan aku. Mungkin dia takpernah sayang aku kot. Tapi sumpah,aku rindu dia sangat. Setiap benda aku buat, aku pergi,aku terbayang dia. Minyak wangi pertama kali aku bau dia..aku rindu sangat semua tu. Sekarang nama Asyraaf dah digantikan dengan Farhan. Tapi,muka dia,perangai dia,kenangan bersama dengan dia asik je berlegar kat kepala aku.Kuat betul penangan dia ni. Walaupun dia taklah ada rupa,takla manis untuk dipandang,tapi....dia tetap pilihan aku.Aku memang sayang dia sangat.
Nana,kau memang dah rampas dia dari aku.Tapi takpe,semoga kau bahagia dengan dia. Buat yang terbaik untuk dia. Dia segalanya bagi aku.
I miss you.
Memang aku rasa dah tiba msa untuk aku move on seratus percent dan lupakan Asyraaf. Tapi,nama tu seolah-olah cukup kuat kat dalam hati aku. Betul orang cakap, cinta pertama memang susah utuk dilupakan. Dulu aku ingat cinta pertama tu boyfriend pertama kita yang masa kecil-kecil couple tu. Tapi salah, cinta
pertama tu maksud dye lelaki pertama yang kita betul-betul sayang. Memang susah...
Aku rindu dia..aku pelik macam mana senang dia lupakan aku. Mungkin dia takpernah sayang aku kot. Tapi sumpah,aku rindu dia sangat. Setiap benda aku buat, aku pergi,aku terbayang dia. Minyak wangi pertama kali aku bau dia..aku rindu sangat semua tu. Sekarang nama Asyraaf dah digantikan dengan Farhan. Tapi,muka dia,perangai dia,kenangan bersama dengan dia asik je berlegar kat kepala aku.Kuat betul penangan dia ni. Walaupun dia taklah ada rupa,takla manis untuk dipandang,tapi....dia tetap pilihan aku.Aku memang sayang dia sangat.
Nana,kau memang dah rampas dia dari aku.Tapi takpe,semoga kau bahagia dengan dia. Buat yang terbaik untuk dia. Dia segalanya bagi aku.
I miss you.
Friday, December 13, 2013
Mohd Farhan Bin Abdullah.
Hei.
Im now taken by him :) . Kalau korang buka and scroll down older home aku, korg boleh tau dia ni siapa. He's my ex. Kitorg couple masa form3. Then get back when i was in form4. Then broke up sbb certain things. Tapi still cathup each other :) And now,hes still mine! AGAIN, For real.
Ya Allah,
please please !
Im begging you, make him as my last partner in life and let him stick with me forever.
Alhamdulillah and thank you sebab tak pernah jauhkan kami walaupun hakikatnya kitorg dah terlampau jauh.
Amin Ya Rabbalalamin...
Im now taken by him :) . Kalau korang buka and scroll down older home aku, korg boleh tau dia ni siapa. He's my ex. Kitorg couple masa form3. Then get back when i was in form4. Then broke up sbb certain things. Tapi still cathup each other :) And now,hes still mine! AGAIN, For real.
Ya Allah,
please please !
Im begging you, make him as my last partner in life and let him stick with me forever.
Alhamdulillah and thank you sebab tak pernah jauhkan kami walaupun hakikatnya kitorg dah terlampau jauh.
Amin Ya Rabbalalamin...
Subscribe to:
Posts (Atom)