im really down ryte here ryte now.bored!DUMBASS!
sorry tak reply msg you guys.
xde mood.
btw im changing my num fon soon.
da xlarat camni.
bye guys.
Monday, December 28, 2009
malaysian book of records
well,today is just an ordinary day for me.i mean,outing with family as usual and same place as always(i mean MID,ONE UTAMA,PAVI).
nahh, for me,im getting bored with same place.why not pegi tempat laen kan?ahaa..kat KL ada lagi tempat bestt ke?takde takde ;DD
i laugh a lot today since papa always making joke about people.
bad weather we got today.its raining.just like my heart =')
I LAUGH AND SMILE outside BUT I CRY AND HURTS inside.
i lost my lover.YESS I DO.I LOST YOU BABY.
in just a second,we break off.hard to let you go but...hm.
i lost my mind and i made non expected decision while im under pressure.so,im not in a normal situation i guess so.
we not texting as always. i really cant accept it.in about 6months 3weeks and 6days we
texting WITHOUT MISS a day!today...27/12/09,everythings end.stop texting and stop the relation.so for me,ITS THE BIG IMPACT!
my god! damn it! i lost you at last.
i need you,i want you,i LOVE you,i adore you always!
hope you take care honey...
byee.
*big hug and kiss*
nahh, for me,im getting bored with same place.why not pegi tempat laen kan?ahaa..kat KL ada lagi tempat bestt ke?takde takde ;DD
i laugh a lot today since papa always making joke about people.
bad weather we got today.its raining.just like my heart =')
I LAUGH AND SMILE outside BUT I CRY AND HURTS inside.
i lost my lover.YESS I DO.I LOST YOU BABY.
in just a second,we break off.hard to let you go but...hm.
i lost my mind and i made non expected decision while im under pressure.so,im not in a normal situation i guess so.
we not texting as always. i really cant accept it.in about 6months 3weeks and 6days we
texting WITHOUT MISS a day!today...27/12/09,everythings end.stop texting and stop the relation.so for me,ITS THE BIG IMPACT!
my god! damn it! i lost you at last.
i need you,i want you,i LOVE you,i adore you always!
hope you take care honey...
byee.
*big hug and kiss*
Sunday, December 27, 2009
baru balik.
baru balik dari mid.and and tadi ternampak NAQIA.haha.
dangggggg! nak tego ke xnak ea? so just bia je la dye.
tadi beli bag skola.perhhhh.arini baru dapat.selama 2 hari mencari, tak jumpa yang best.
akhirnya jumpa.HAHA
semalam g pavi.beli brg skola.
still not enough -.-
esok kuar lagi!haha.
tah g mana pulak..beli baju kurung skola plak.
&& pasal pinafore aku uh.semalam dah g kedai jahit.
dye kecikkan! OHH YESSSSSSSS!
hahah.
im tired..nak tido. nunyteeeeeee ;p
dangggggg! nak tego ke xnak ea? so just bia je la dye.
tadi beli bag skola.perhhhh.arini baru dapat.selama 2 hari mencari, tak jumpa yang best.
akhirnya jumpa.HAHA
semalam g pavi.beli brg skola.
still not enough -.-
esok kuar lagi!haha.
tah g mana pulak..beli baju kurung skola plak.
&& pasal pinafore aku uh.semalam dah g kedai jahit.
dye kecikkan! OHH YESSSSSSSS!
hahah.
im tired..nak tido. nunyteeeeeee ;p
goodluck :)
slalu harap kalau one day, aku bole turn balik masa..
aku nak betulkan apa aku silap,
nak jaga hati sapa yang aku da sakitkan,
nak buat buat macam-macam laa,
tapi sume tu..MESTI TAK BOLEH!
so, apa aku bole buat?
memang aku ada pena wat sala kat kau,
tapi kalau nak betulkan balik keadaan tuh,memang BESOK la jawabnya en.hmm
kalau aku tak g kat dye,mesti aku ngan kau lagi.
tapi kau taw kan?aku sayang dye.and time uh aku sayang kau gak.
aku taw pasal crita kau ngan ex kau dulu.
kau sayang sangat kat dye.
afta aku dengar crita kau uh,aku harap yang aku takkan wat kau macm uh.means,tinggalkan kau.
tapi at last....aku wat gak.im sorry!
tapi kita still kawan :))
even tak text kau and amek taw pasal hidup kau macam time kita coup dulu.tapi xde dendam btween us kan?tu yang penting.
aku da baca blog kau ;pp
kau still nak ex kau tu lagi kan?
aku ingat lagi kau cakap 'kalau dapat couple ngan salah satu ex i pon okay gak.i miss them'
now aku taw yang kau still nak dye.
i wish you could get her back :)
you deserve in happiness my friend :)
goodluck.
aku nak betulkan apa aku silap,
nak jaga hati sapa yang aku da sakitkan,
nak buat buat macam-macam laa,
tapi sume tu..MESTI TAK BOLEH!
so, apa aku bole buat?
memang aku ada pena wat sala kat kau,
tapi kalau nak betulkan balik keadaan tuh,memang BESOK la jawabnya en.hmm
kalau aku tak g kat dye,mesti aku ngan kau lagi.
tapi kau taw kan?aku sayang dye.and time uh aku sayang kau gak.
aku taw pasal crita kau ngan ex kau dulu.
kau sayang sangat kat dye.
afta aku dengar crita kau uh,aku harap yang aku takkan wat kau macm uh.means,tinggalkan kau.
tapi at last....aku wat gak.im sorry!
tapi kita still kawan :))
even tak text kau and amek taw pasal hidup kau macam time kita coup dulu.tapi xde dendam btween us kan?tu yang penting.
aku da baca blog kau ;pp
kau still nak ex kau tu lagi kan?
aku ingat lagi kau cakap 'kalau dapat couple ngan salah satu ex i pon okay gak.i miss them'
now aku taw yang kau still nak dye.
i wish you could get her back :)
you deserve in happiness my friend :)
goodluck.
Wednesday, December 23, 2009
psssstttt
tak upload semua gambar lagi.new in flickr.will upload soon. :)
Tuesday, December 22, 2009
stupid.
im bored.VERY bored.esok beli buku skola.KOTT. tataw lagi.then g amek kreta kat kedai kreta lassale uh.mama's fav car.DUHH.tak suka la kreta uh.WTJ 582.tak bestt pon no plat uh.pilih a laen.sumpah boring skang ni.cite apa best aa malam ni.idea please? -.-
bape minggu je lagi nak skola, and sure next year will be the HARDESS year for me.no more band,no more stayback,no more outing.I DONT CARE semua tu,BUT please,JANGAN AMEK FON!I REALLY CARE ;(.
sumpah tak caya nak SPM dah.lepas SPM, g mana plak?huhu.MESTILAH blaja lagi! tu penting :) .
okay then,ahad aritu g mid.beli kasut and baju.tapi baju blom lengkap lagi.tak jumpa yang bestt.and yang beli uh pon rasa tak puas ati a!hmm. menyesal amek pinafore size 34.amek 32 aa patotnya!BODOHHHH -.-
pasal dye plak,hmmm..TODAY text dye kejap-kejap je.tak macam selalu.aku pon tataw kenapa ngan aku ni.hmm.SERIUSLY aku tak suka a dye kuar2.but always nak kuar.macam2 alasan dye na kuar.okay finee.aku ni suka kongkong kau enn.KUAR a mana nak kuar.malas da nak halang2.now pon ta text dye.dye pun okay je aku ta text dye.so?PEOPLE,obviously 'things' starts to change ryte?no wonder this kind of things happen to us.yea maybe bukan secara 'mendadak' .but it will work slowly. and sedar tak sedar,dah "THE END".
nahhhh,it shouldnt happen!iloveyouSO babe,but KALAU benda macam ni jadi jugakk..
!@#$%^+"
bape minggu je lagi nak skola, and sure next year will be the HARDESS year for me.no more band,no more stayback,no more outing.I DONT CARE semua tu,BUT please,JANGAN AMEK FON!I REALLY CARE ;(.
sumpah tak caya nak SPM dah.lepas SPM, g mana plak?huhu.MESTILAH blaja lagi! tu penting :) .
okay then,ahad aritu g mid.beli kasut and baju.tapi baju blom lengkap lagi.tak jumpa yang bestt.and yang beli uh pon rasa tak puas ati a!hmm. menyesal amek pinafore size 34.amek 32 aa patotnya!BODOHHHH -.-
pasal dye plak,hmmm..TODAY text dye kejap-kejap je.tak macam selalu.aku pon tataw kenapa ngan aku ni.hmm.SERIUSLY aku tak suka a dye kuar2.but always nak kuar.macam2 alasan dye na kuar.okay finee.aku ni suka kongkong kau enn.KUAR a mana nak kuar.malas da nak halang2.now pon ta text dye.dye pun okay je aku ta text dye.so?PEOPLE,obviously 'things' starts to change ryte?no wonder this kind of things happen to us.yea maybe bukan secara 'mendadak' .but it will work slowly. and sedar tak sedar,dah "THE END".
nahhhh,it shouldnt happen!iloveyouSO babe,but KALAU benda macam ni jadi jugakk..
Subscribe to:
Posts (Atom)
